Czy warto tworzyć kanał YouTube dla firmy?
Zastanawiasz się czy warto zainwestować w Youtube dla swojego biznesu? Chcesz zdobyć nowych klientów i pokazać, co wyróżnia Twój biznes? Zauważyłeś, że konkurencja już korzysta z wideo?
BAZA WIEDZYYOUTUBE
Zastanawiasz się czy warto zainwestować w Youtube dla swojego biznesu? Chcesz zdobyć nowych klientów i pokazać, co wyróżnia Twój biznes? Zauważyłeś, że konkurencja już korzysta z wideo?
No ale tworzenie wideo jest trudne. Zwłaszcza jeśli nie masz doświadczenia. Do tego musisz zainwestować w sprzęt, poświęcić czas na nagrania i montaż. Pytanie czy warto?
Zdecydowanie! Oto kilka argumentów dlaczego warto– a także sytuacje, kiedy warto się wstrzymać.
Ludzie kochają wideo
78% ludzi ogląda filmy online co najmniej raz w tygodniu, a 55% robi to codziennie.
Ludzie średnio spędzają 17 godzin tygodniowo oglądając wideo online.
73% konsumentów woli dowiedzieć się o produkcie lub usłudze przez wideo.
Wideo jest chętnie udostępniane.
51% ludzi najchętniej dzieli się filmami wideo
Wideo przekonuje do zakupu.
89% respondentów stwierdziło, że zdecydowali się na zakup po obejrzeniu wideo danej marki.
YouTube to potężna wyszukiwarka
YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie z ponad miliardem użytkowników, a należy do Google, największej wyszukiwarki na świecie.
Wideo buduje relacje
Dzięki wideo możemy pokazać siebie, nasz zespół, prawdziwe twarze stojące za biznesem. To pozwala budować relacje z widzami (potencjalnymi klientami).
Wideo to dźwignia
Film YouTube to forma dźwigni. Każdy film, który opublikujesz będzie pracować dla Ciebie przez lata 24/7.
Ale… kiedy tworzenie kanału na Youtube dla firmy nie jest dobrym pomysłem?
Jeśli liczysz na szybki sukces przy niewielkiej inwestycji czasu… bardzo się zawiedziesz. Wideo wymaga czasu i bardzo dużo zaangażowania. Może dać Ci ogromną przewagę jednak musisz liczyć się z dużym nakładem pracy i uzbroić w cierpliwość. Jesteś gotowy na takie wyzwanie?
Głęboko wierzę, że warto.