Czy warto tworzyć kanał YouTube dla firmy?

Zastanawiasz się czy warto zainwestować w Youtube dla swojego biznesu? Chcesz zdobyć nowych klientów i pokazać, co wyróżnia Twój biznes? Zauważyłeś, że konkurencja już korzysta z wideo?

BAZA WIEDZYYOUTUBE

Zastanawiasz się czy warto zainwestować w Youtube dla swojego biznesu? Chcesz zdobyć nowych klientów i pokazać, co wyróżnia Twój biznes? Zauważyłeś, że konkurencja już korzysta z wideo?

No ale tworzenie wideo jest trudne. Zwłaszcza jeśli nie masz doświadczenia. Do tego musisz zainwestować w sprzęt, poświęcić czas na nagrania i montaż. Pytanie czy warto?

Zdecydowanie! Oto kilka argumentów dlaczego warto– a także sytuacje, kiedy warto się wstrzymać.

  • Ludzie kochają wideo

    • 78% ludzi ogląda filmy online co najmniej raz w tygodniu, a 55% robi to codziennie.

    • Ludzie średnio spędzają 17 godzin tygodniowo oglądając wideo online.

    • 73% konsumentów woli dowiedzieć się o produkcie lub usłudze przez wideo.

  • Wideo jest chętnie udostępniane.

    • 51% ludzi najchętniej dzieli się filmami wideo

  • Wideo przekonuje do zakupu.

    • 89% respondentów stwierdziło, że zdecydowali się na zakup po obejrzeniu wideo danej marki.

  • YouTube to potężna wyszukiwarka

    • YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie z ponad miliardem użytkowników, a należy do Google, największej wyszukiwarki na świecie.

  • Wideo buduje relacje

    • Dzięki wideo możemy pokazać siebie, nasz zespół, prawdziwe twarze stojące za biznesem. To pozwala budować relacje z widzami (potencjalnymi klientami).

  • Wideo to dźwignia

    • Film YouTube to forma dźwigni. Każdy film, który opublikujesz będzie pracować dla Ciebie przez lata 24/7.

Ale… kiedy tworzenie kanału na Youtube dla firmy nie jest dobrym pomysłem?

Jeśli liczysz na szybki sukces przy niewielkiej inwestycji czasu… bardzo się zawiedziesz. Wideo wymaga czasu i bardzo dużo zaangażowania. Może dać Ci ogromną przewagę jednak musisz liczyć się z dużym nakładem pracy i uzbroić w cierpliwość. Jesteś gotowy na takie wyzwanie?

Głęboko wierzę, że warto.