TikTok został wyłączony.

W sobotę około 22:30 ET (4:30 czasu polskiego), na 90 minut przed ostatecznym terminem − TikTok został wyłączony w USA.

1/19/20251 min read

W sobotę około 22:30 ET (4:30 czasu polskiego), na 90 minut przed ostatecznym terminem − #TikTok został wyłączony w USA.

Co wydarzy się dalej? Czas pokaże.

Ważniejsze są jednak wnioski, które powinniśmy wyciągnąć dla biznesu: dywersyfikacja i niezależność.

➤ Poleganie na jednej platformie to ogromne ryzyko – może zniknąć, zmienić algorytm lub ograniczyć zasięgi. Dlatego warto inwestować w obecność na różnych platformach. Tym bardziej, że
#wideo to dziś uniwersalny format, który świetnie działa na LinkedIn, Instagramie, Facebooku, YouTube, TikToku i w wyszukiwarce Google.

➤ Ale to nie wszystko. Kluczowe jest budowanie sposobów dotarcia do odbiorców poza platformami społecznościowymi, na przykład za pomocą listy mailingowej. To jedyny sposób na niezależność od algorytmów i kaprysów platform.

Czy Twoja
#strategia wideo uwzględnia te dwa elementy? Czy w ogóle masz strategie wideo marketingu?

Jeśli nie, może właśnie teraz jest czas na zmiany. 🔄

Źródło:
reuters.com & x.com/MKBHD